המדריך דויד קובוס ”אתם חייבים לעצמכם חוויה כזו!“
עשה לנו את החופשה! יצאנו מספר זוגות לסיור קבוצתי קטן עם איש מדהים בשם דויד. טיילנו בעיר העתיקה, במבנים של גאודי, בקתדרלות, בסמטאות קסומות ובאתרי הסטוריה נחבאים. לקחנו את הסיור ביום השלישי לשהותנו בברצלונה, ועברנו ברחובות שכבר טיילנו בהם יום קודם לכן, ופתאום נגלו לנו חנויות עתיקות שהזמן עצר בהן מלכת, מקווה שנמצא בתוך חנות שטיחים, מקדש המגיעים אליו דרך סימטה צרה ועוד ועוד. מדהים שאפשר לטייל ברחובות ולא לדעת מה מסתתר בהם.
כל הסיור נערך בצורה של שיחה נעימה וזורמת, עם סיפורים ואנקדוטות מעניינות. דויד התגלה כאיש מעניין, בעל חוש הומור, רגיש מאוד לקבוצתו ומעל הכל אדיב וסבלני. בתום הסיור הוא נשאר לענות על כל השאלות, ולתת המלצות להמשך החופשה. הוא אפילו נרתם לעזור בעניין שכלל לא היה קשור לעבודתו. נדיר להתקל באדם כזה.
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל