רפי, בטומי גאורגיה ”גאורגיה בזווית אחרת“
רוצה להודות לרפי על חוויה בלתי רגילה:שלושה ימים של כיף, התחברות לתרבות גאורגית במינון ואיזון נכונים. בדרך שלך בנועם הליכות והומור המשלב גם הקטעים בעברית ולא מעט תרגומים מוצלחים מגאורגית. המון ידע ותשומת לכל פרט ופרט, לעמידה בזמנים והובלת קבוצה לא קטנה של 17 אנשים במיומנות. לאחר סופ"ש זה ברור שבטומי זאת רק נקודה ראשונה ואסור לפספס את ההזדמנות להגיע למחוזות נוספים בגאורגיה יחד איתך. תודה על הטיול המושלם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל