מוזיאון תלת מימד פיקארט וינה ”מוזיאון תלת מימד ממומלץ!“
מדובר במוזיאון תלת מימד חדש, כיף מאוד לילידים ומבוגרים! המון חדרים מגניבים.
כאשנחנו היינו היינו ממש לבד במוזיאון (המפעיל אמר שיום לפני (יום ראשון) היו הרבה אנשים כך שאולי זה קשור ליום שבחרנו לבוא) .
נהנו מאוד, היינו אני ואמא שלי והרגשנו כיאלו חזרנו לילדות:) ממולץ מאוד! שינוי מרענן מהבילוי בעיר.
כניסה למוזיאון 12 יורו לאדם בוגר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל