אל רסטרו ”שוק יום א' - אל רסטרו“
שוק אל רסטרו מתקיים בכל יום א', השוק נפתח סביב השעה 09:00 ונסגר בשעה 15:00. ישנם כמה מאפיינים לשוק אשר התפתח עם הזמן, אם בעבר היה זה שוק פשפשים שסחרו בו בעיקר אנשים מבוגרים בג'אנק ושמטעס. היום יש יותר ויותר דוכנים של מוצרי ביגוד, מזכרות, בדים, נעליים, תיקים ומוצרי עור, פסלים ותמונות ועוד מוצרים לשעות הפנאי. בסמטאות הצרות תפגש בעיקר את סוחרי העתיקות והפשפשים וברחוב הראשי תפגשו בדוכנים שנותנים למקום נופך של "שוק לוד-רמלה". לא תמיד המחירים זולים וכמובן שאפשר לעמוד כאן על המקח (מה שלא ממש מקובל בשאר חלקי העיר). אפשר אם רוצים לגמור פה יום שלם, אך הדבר מיותר לטעמי, הקצו למקום שעתיים עד שלוש ובסיום תמיד אפשר להכנס לאחת המסעדות או הבארים הפזורים בקרבת מקום ולהנות מבירה קרה או סנגריה במחיר שווה לכל נפש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל