מיכאל דייגו ברנסבורג ”מדריך עם יחס אישי“
נסענו לפני כשבועיים לצ'כיה-פראג. מיכאל הדריך אותנו ברובע היהודי. היינו 3: אימי, המלווה שלי ואני. ידעתי מראש שיתכן ובתי הנכסת העתיקים לא יהיו נגישים לכסא גלגלים (עבורי), אך היה לי חשוב שאימי תבקר בכל המקומות ולכן ביקשתי ממיכאל שלא יסטה מן המסלול הרגיל. בפועל אכן רק בית הכנסת הספרדי היה נגיש וכן יכולתי להכנס מעט לבית הקברות (מכיוון היציאה שלו). ועדיין נוכחותו של מיכאל הייתה גם מורגשת עבורי לא כל שכן עבור אימי.
בכל אתר מיכאל השתדל לתת את הסבריו ולתאר את המקום גם בחוץ. היה נינוח לקצב התנהלותנו ושופע ידע. כמו כן תמיד השתדל לתת לי חלופה לזמן ההמתנה בחוץ ואף כשהלכנו לרכוש דבר מה לאכול במסעדת חב"ד הבשרית וגילינו שהיא אינה נגישה אז בעודי מחכה ארוכות לאימי ולTA שהזמינה מבפנים, מיכאל צץ ובידו פיתה עם חומוס וצ'יפס עבורי שאורגן על ידו לבנתיים.. אכן מדובר באדם לבבי. בקיצור ממליצות מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל