שמורת פליטביצה ”פליטביצה- להגיע מוקדם ולהתחיל מהמפלים העליונים“
התחלנו את הבוקר מוקדם- 0730 כבר קנינו כרטיסים. אין תורים ויש חניה בשפע. בחרנו ללכת במסלול H. אנחנו מאוד ממליצים על הסיבוב הזה ועל התחלה מוקדמת. המסלול הזה מתחיל במפלים העליונים וההליכה לצד האגמים והמפלים בשעות המוקדמות נעימה מאוד. אין עומס של מטיילים. הדרך נעימה ובירידה רוב הזמן (למעט העליה בסוף המסלול לעבר נקודת האיסוף) . כשמגיעים לאגם הגדול (אותו חוצים בסירה) מתחיל עומס גדול של מטיילים. אבל רובם הולכים בכיוון ההפוך אליכם- אם תבחרו במסלול H. נופים מהממים, מים בגווני כחול ירוק. חוויה יפה ומומלצת גם למי שאוהב טבע פרוע יותר. כשעזבנו את המקום בסביבות 1300 כבר היו עומסים בלתי הגיוניים במקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל