מסלול בן שבוע-שבועיים בזנזיבר ”טיול לזנזיבר עם ילדים“

ראשית אני רוצה להודות לכל נותני הטיפים פה באתר - סייעו לנו לתכנן טיול נפלא!

חזרנו אתמול מ8 ימים בזנזיבר. נסענו עם 4 ילדינו גילאים: 15, 12, 10, 6.

אני רוצה להמליץ בחום על הטיולים שעשינו (שוב, בהמלצות שקראתי פה) .

יום 1: הגענו בערב למלון. הכל היה חשוך.

ואז כשקמנו ביום השני נגלה לפנינו נוף מרהיב, עוצר נשימה.

יום 2: יצאנו בצהריים לטיול טרקטורונים מדהים ל3-4 שעות. היה לנו מדריך מקסים, רגיש לילדים, נעים ובעל ידע. קראו לו O.b. נסענו לכפר שם הילדים שרו לנו, חילקנו להם מתנות. חוויה משמעותית ומרגשת. טלפון: 255774087597+ מומלץ מאוד!

יום 3: ספארי בלו. יצאנו עם המדריך ראשיד לאי הנעלם, כיבד אותנו בארוחה ובפירות. זרם ממש עם הילדים, שר לנו בעברית ועשה הכל שנהייה מרוצים. הטלפון: +255777162360. מומלץ מאוד!

יום 4: בטן גב בים ובבריכה. טיילנו על החוף של המלון.

יום 5: שחיה עם דולפינים. היה אמור לאסוף אותנו עלי סולימאן, ששלח את אחיו גבי במקום ואיחר ב20 דק (קצת בעייתי כשמעירים ילדים ב6:00 ולא מגיעים בזמן.) . הוא לא הסביר מיזמתו לאורך הטיול, אבל ענה בנדיבות על שאלות. הטיול בסופו של דבר היה מוצלח והייתה חוייה מקסימה עם הדולפינים והקופים. טלפון:+255777707008. הטיול מומלץ מאוד. קיבלנו המלצות על עלי, אבל לא הכרנו אותו. אחיו היה בסדר.

יום 6: טיול לסטון טאון ולאי הצבים. שוב נסענו עם ראשיד. מדריך מדהים, מלא ידע, לא הפסיק להפתיע אותנו לאורך כל הטיול (לא אספר, כדי לא לקלקל) .מומלץ מאוד!

יום 7: חצי יום בטן גב. בצהריים עומאר (אח של ראשיד) אסף אותנו לחופים הצפוניים. חופים מדהימים ביופיים. עומאר הגיע קצת עייף, אבל הטיול היה נפלא.

יום 8: עוד יום כייף במלון ובים. טסנו בערב.

טיול חלומי מומלץ ביותר (גם למשפחות) !