מסעדת בלה רקה נאכיאונאלני ”המסעדה הזו היא הוכחה שלא צריך להיות במרכז כדי לאכול טוב“
בנובי בלגרד נתקלנו במסעדה מקסימה עם אוכל מוקפד וטוב. המסעדה מעוצבת יפה, והאווירה נעימה מאוד. המסעדה גדולה אך מומלץ להזמין מקום. התפריט מגוון ויש מקום חניה בצמוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל