שואו לנקה טורס ”טיול בסרי לנקה מאורגן ע"י שואו לנקה“
לאחר התלבטות אם לטייל בסרי לנקה עם רכב ונהג או עצמאית בחרנו בשואו לנקה. העברתי להם את בקשותי לגבי המסלול, שילוב של הליכות, לינה בגסטהאוסים ועוד. קיבלתי כמה הצעות ואפשרויות שינוי ובחירה. הנהג צמינדה היה קשוב ופתוח לכל שינוי או בקשה. ב-16 יום הספקנו הרבה מה שקשה לעשות אם מתניידים בתחבורה ציבורית. מקומות הלינה היו פשוטים, אך ממוקמים באזורים יפים או אצל מארחים מקסימים. החברה עמדה בכל הבטחותיה, המחיר זול בהרבה מחברות אחרות, הרכב גדול וממוזג, לא הרגשנו שדוחפים אותנו לאכול וכו' במקומות של התיירים, לאחר שהבהרנו שאנחנו לא מעוניינים בכך. אנחנו ביקשנו רק ארוחת בוקר, צריך לקחת בחשבון שיש מקומות שקשה בערב למצוא מקום לאכול אז אוכלים בגסטהאוס. עוד הוצאה זה הכרטיסי כניסה לאתרים השונים, אנחנו לא שילמנו מראש אז אפשר גם לבקש הצעת מחיר שכוללת את הכניסות. מומלץ ואמין מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל