המדריך ישראל אברמצב ”הדרכה בעברית בעיר ובאתרי הטבע מסביב לוינה“
בשבת 20.6.2015, טיילנו בוינה במשך 5 שעות במחיצת ישראל. היינו שני זוגות בני חמישים פלוס.
נהנינו מכל רגע. ישראל חברותי, שולט באופן מדהים בהסטוריה של העיר ומתאים באופן מוחלט את הטיול לדרישות המטיילים. נהנינו מכל רגע. ביום ראשון טיילנו איתו ליערות מחוץ לוינה, טיול שהוקדש לטבע והיה מדהים לא פחות מהטיול בעיר עצמו. שילמנו 150 אירו לכל יום והיה שווה כל סנט.
ממליץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל