מלון אינטרקונטיננטל ”מלון אינטרקונטיננטל בבוקרשט“
מלון מעולה במקום מצויין. לא רחוק מהעיר העתיקה ומאתרים נוספים בבוקרשט. שהיתי בו כשלושה ימים בסוף מאי 2015. השרות מעולה. ארוחת הבוקר מצויינת. בהחלט מומלץ. אומנם קצת יקר, ביחס למלונות האחרים, אך שווה כל אגורה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל