באלוויר ”3 ימים נפלאים בראג'אסטאן עם בלויר“
ביליתי 3 ימים נפלאים בראג'אסטאן עם גובין, נהג בחברה של בלויר. גובין התגלה כנהג טוב, קשוב להעדפות שלי, ומסור. בלויר מילא תפקיד מרכזי, לא רק לפני הטיול, בבניית הטיול, אבל גם לכל אורך הטיול, פיקוח הדוק, עצות טובות, עזרות (כמו למשל מדריך צמוד לחצי יום באגרא) . הרגשתי כל הזמן שאני בידים טובות. ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל