באלוויר ”שבועיים בהודו, שני זוגות בני 60+“
קראנו על Balveer באתר ספרדי. הביקורות היו מצויינות לכן החלטנו לפנות אליו כמה שבועות לפני הנחיתה. שני זוגות, אחד מצרפת ושני מארגנטינה, תכננו את הטיול שלנו ברג'סטאן.
Balveer שהיה עסוק באותה העת, הציע לנו נהג אלטרנטיבי: Vikram (אגדה! ) .
מהרגע הראשון שנחתנו בהודו הרגשנו שיש לנו קבלת פנים חמה וחביבה: ויקראם הפך לחבר לאחר כמה שעות. הוא טיפל בנו כמשפחה. הוא הבין את הראש שלנו ובחר עבורנו מסעדות מקומיות ועממיות, העניק לנו עצות טובות ואזהרות, וכו '. במהלך כל המסע שמר Balveer על קשר טלפוני. Balveer ו Vikran הראו לנו את המיטב של רג'סטאן: העם ותרבותם.
תודה, לעולם לא נשכח את החוויה המיוחדת הזו. בהצלחה חברים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל