הייד פארק ”חובה לבקר! מרגיע ויפה“
הכל ירוק, אגם יפיפה, סנאים ואווירה מרגיעה.
מומלץ לשוט בסירת פדלים בנהר ולהנות מחוויה מרגיעה.
אפשר לעצור לקנות ופל בלגי בדוכנים קטנים בכמה מקומות בפארק.
מרגיע מאוד יהיה לנוח על הדשא.
לבקר למשך כמה שעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל