בית הפנקייק של הנזל וגרטל ”עמי ותמי“
מסעדת עמי ותמי היה מקום נחמד לעבור בוא.
המסעדה כוללת משחקים לילדים ונראת במראה יפה וייחודי.
אך התורים שם מאוד עמוסים וגדולים ויש הרבה מאוד זבובים שמונעים מהחוויה להיות מוצלחת.
מקום זה פחות מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל