חברת טינקר ”ניסיון מר“
הגענו לשדה התעופה ב-13.01.17 בשעה 8 חיכינו למעלה משעה עד שאספו אותנו.
בחזרה ב-17.01.17 נאמר לנו לחכות ב-7.20 במלון, עד 8 לא הגיע אף אחד, אז נאלצתי להזמין מונית.
באותו יום שלחתי להם מייל עד היום לא ענו לי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל