קאר מוטור פלאן ”לא מומלץ“
היינו 4 אנשים ורצינו להשכיר רכב ליום.
בערב לפני הלכנו לסוכנות, שאלנו את כל השאלות המתבקשות (מחיר כולל ביטוח, אפשרות ל-3 נהגים ונהג מתחת גיל 24) ואף השארנו ערבון להשכרה.
בבוקר לאחר מכן הגענו לקחת את האוטו ושם נאמר פתאום שרק שניים יכולים ושהנהיגה מותרת מעל גיל 24.
עזבנו את הסוכנות והלכנו לסוכנות המומלצת כאן באתר *זאקרוס טורס*. שם השירות היה מצויין. הם מאוד אוהבים ישראלים ועזרו בכל דבר!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל