המדריך אלכס גולדובסקי ”אין על אלכס“
תכננו את הטיול שלנו שלושה חודשים מראש, מההתחלה פנינו לאלכס והוא והרכבנו יחד תכנית שהייה לשבוע בעיר.
אלכס התגלה כבחור מאוד רציני ועם הרבה סבלנות, נתן מענה לכל השאלות שלנו ועזר לנו בכל מה שביקשנו.
כאשר נחתנו בעיר פגש אותנו נהג חביב עם שלט והסעה אותנו למלון שם נפגשנו עם אלכס ויצאנו לסיור הכרות עם העיר.
אלכס בחור מקסים, שקדן, אוהב את מוסקבה ולא פחות את הארץ (מגיע למילואים באופן קבוע) , מלא בידע ובהומור.
ממליצים עליו בחום, משפחת לוי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל