באלוויר ”בלוויר, נהג מומלץ ברג'סטאן“
זה עתה חזרנו משבועיים ברג'סטאן. לקחנו את בלוויר כנהג לכל התקופה לאחר שקראנו המלצות עליו באתר. בלוויר אדם אמין, נעים ועדין. הוא נהג זהיר וטוב. הרכב תמיד נקי ומצוחצח, הוא תמיד מוכן בזמן שקבענו, והוא הרבה מעבר לנהג. אפשר ללמוד ממנו הרבה על אורח החיים של המקומיים, מנהגים, מאכלים וכו'. הוא אינו דוחף למקומות שמהם הוא יכול לקבל עמלה וממליץ, בעדינות, על מקומות שאינם מתויירים ומצאנו אותם מענינים. הוא היה קשוב לרצונות שלנו ושמח אם ביקשנו להגיע למקום שהוא לא הכיר. בלוויר לקח אותנו לשתי חתונות, האחת בכפר בו חיה משפחתו, חוויה אותנטית מרתקת. וכן לחתונה של משפחות עשירות מאוד, שהייתה הפקה הוליוודית מרשימה. אנחנו ממליצים עליו מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל