טיפים נוספים על תחבורה בקופנגן ”אופנועים בתאילנד“
לא מומלץ להשכיר אופנועים בקו פנגן, הרבה מטיילים שם מספרים שכשהם רצו להחזיר את האופנוע המשכירים האשימו אותם שהם גרמו לחבלות (גם אם לא היו מעורבים בשום תאונה) כדי לגבות מהם תשלום נוסף. בנוסף הכבישים שם יחסית מסוכנים.
מי שרוצה לטייל על אופנוע בתאילנד מומלץ מאוד לעשות זאת בפאי בצפון, שם המשכירים מאוד הגונים והדרכים יותר טובות, ובאופן כללי חוויה נהדרת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל