מיכאל דייגו ברנסבורג ”עם דיאגו בפראג“
טיילנו בחברתו של דיאגו בפראג בחורף 2015. ניהננו מאוד מהיחס החם, מהידע הרב ומההתאמה האישית של המסלול בהתאם לצרכינו כזוג. כמו כן אציין את הבחירה המגוונת שעמדה בפנינו הודות לדיאגו בנוגע לאפשרויות המסלול. מומלץ בחום רב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל