אובדיו סימונסקו הנהג ”אובידיו המקסים שלנו“
אובידיו מדריך מעולה ובן אדם מקסים.מכיר מקומות שאחרים לא יודעים ומסעדות מעולות.גם בברשוב וגם בב ולגריה.וגם יודע קצת עברית.ממליצים מאוד.אובידיו נתקע איתנו בפקק מברשוב עד 11 בלילה ולא ביקש יותר כסף, בן אדם צנוע ועושה מכל הלב את העבודה שלו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל