הזמינו online
מלון אקדמיה ”מלון אקדמיה רומא 12/2018“
הגענו למלון בשעה 09:00 בבוקר. החדר לא היה מוכן.
קבלת פנים מאוד קרירה. פקיד הקבלה טיפל בנו ובעוד אנשים בו זמנית, דבר שגרם לנו להמתין די הרבה זמן עד שהתפנה אלינו שוב. החפצים נשארו בלובי המלון (אין חדר לשמירת חפצים) .
חדרים - מתחת לכל ביקורת!
שהינו באגף הישן ולא החדיש המשודרג (שזה בתוספת תשלום) . החדר היה מאוד מאובק, שטיחים מסריחים מעובש. מיטה מכוסה בשמיכת צמר מגעילה ומלאה אבק. (ברגע שהסרתי אותה מהמיטה, החדר עם הריהוט החום המזעזע ספג יותר אבק) . חדר קטנטן מזרון מאוד לא נוח.
חדר אמבטיה - סביר. לניגוב הפנים במקום מגבות הם שמים מפיות מטבח שלא סופגות ומאוד לא נעים לנגב בהן פנים.
לאחר המקלחת הראשונה - כל המים עמדו באמבטיה ולא ירדו לניקוז.
ביקשנו שיסדרו את זה. במשך יומיים לא קרה כלום. ביום הרביעי לשהייתנו באו לסדר את הניקוז בזמן שלא שהינו בחדר - ובמשך הלילה והיום האחרונים שלנו שם סבלנו מריח של ביוב איום ונורא בחדר.
חדר האוכל - הכל בקטן, שולחן קטן מאוד לזוג, צלחות קטנות ממש לאכילה. צפוף.
ארוחת בוקר מתחת לבסיסית. לא מצאנו ממש מה לאכול שם.
יומיים לא החליפו לנו מגבות והיינו צריכים לבקש כל פעם מחדש בהגיענו לחדר.
הניקיון - מהם והלאה.
הקירות - לא ראו צבע המון זמן. הכל מלא כתמים ולכלוך.
המיקום גולת הכותרת של המלון. מיקום מצוין, קרוב להכל מרחק הליכה ברגל.
אז אם בא לכם מלון ברומא - רק לשים ראש ולהתעלם לחלוטין מכל השאר - זה המלון.
מאמינה שיש מלונות הרבה יותר טובים מכל הבחינות - גם במרכז- הרבה יותר שווים.
אני בשום אופן לא ממליצה על המלון למרות מיקומו המרכזי.
לא חסרים מלונות ברומא.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל