הזמינו online
מלון אוטו הוגאר ”מיקום בלבד“
אין לי מושג כיצד אורחים ישראלים כתבו כי האוכל מצויין, הוא ברמה של בית ספר שדה בארץ. רמה נמוכה - למעט עגבניות וחסה, אין כלום. כל מה שקשור בנקניקים ואוכל שלא קשור לטעם הישראלי קיים. לדוגמה - צ'יפס בבוקר, שתייה, לא שמעו על המושג שתייה קרה, גבינות מועטות, בקיצור רק מיקום, דבר נוסף, מזגנים בחדרים, זו הבדיחה, מקווה שמי שקורא לא ילון בחדרים ביולי אוגוסט, מזלי שהייתי בחודש מאי, בקיצור, רק המיקום שלו מצויין, אבל, זה כנראה המצב בכל ברצלונה, תבדקו מלונות בגרמניה ובמזרח אירופה, רמה אחרת.
המלצה - עדיף דירה אם אתם מעל שני אנשים..
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל