הזמינו online
מלון אוטו הוגאר ”מלון מומלץ זול ונהדר בלב ברצלונה “
התארחנו חמישי עד ראשון במלון אוטו הוגאר בברצלונה. המלון 3 כוכבים, אבל החדרים לדעתי 5 כוכבים. ארוחת הבוקר הייתה הכי מפתיעה – יש הכל מהכל, טעים ואיכותי. כשהייתי בבתי מלון יקרים בעיר, לא הייתה ארוחה כזאת. המיקום מושלם, מול המטרו, 5 דקות מהרמבלס.
בקיצור המלון שווה כל אגורה. מומלץ מאוד.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל