הזמינו online
מלון אוטו הוגאר ”מלון מרכזי בעלות סבירה “
המלון נראה משופץ, יחסית ל-3 כוכבים התמורה שמקבלים מאוד טובה. יש מיני שמפו, מסרק ומברשת שיניים חד פעמית (לא ציפינו ממלון 3 כוכבים) הצוות היה סופר נחמד ומה שביקשנו השתדלו לעזור. בקשו חדר עם מרפסת, הוא מעט גדול יותר. ארוחת הבוקר היתה עשירה ומספקת. המלון נמצא במיקום מרכזי יחסית, כ-15 דק הליכה מהרמבלה והנמל וצמוד לו יש תחנת מטרו מרכזית. אם כבר תשהו במלון זה- כמה דקות משם יש פאב מקסים בשם Marco Polo זה הפייסבוק שלו Https://www. Facebook. Com/marcopolosbcn/? Fref=Ts
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל