המדריך אהוד ”חוויה מדהימה, ממליץ בחום!“
שלום אהוד, רצינו להודות לך שוב על הנסיעה המהנה. תודה על המסלול, הדרכה והדברים הקטנים אבל חשובים. איתך גם הגענו למקומות שלא ידענו עליהם. אגב, אחלה מיניבוס.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל