קרלובי וארי ”קצת משעממת ותיירותית מאוד“
הגענו לקארלובי וארי ומאוד התאכזבנו. עיירה ציורית מדהימה – מבנים מיוחדים, נוף מהמם, אבל מעבר לזה שום כלום. המחירים דיי יקרים במון חנויות - ציפינו לכך במיוחד והגענו לעיר תיירותית. הספא מאוד יקר שם ועם תנאים מוזרים.
עלינו למגדל דיאנה - ממליצה, ממש נחמד והנוף מדהים!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל