האי מרגיט ”האי מרגיט - חובה“
אנחנו היינו בזמן שהותנו בבודפשט באי מרגיט. לאי הזה צריך לפי דעתי לבוא פעמיים. פעם אחת בשעות היום בשביל להשכיר אופניים ולרכב עליהם ברחבי האי, האי עצמו מאד יפה עם צמחיה יפה והרבה שקט. ופעם שניה לבוא למופע המזרקות ואת זה מומלץ לעשות בערב.
אנחנו באנו לשם רק בערב וזו הייתה שטות, כי בסוף היום אחרי שהתרוצצנו כל היום, ממש לא היה לנו כח לרכב על שום אופניים, וגם השכרת האופניים היא עד שעה מסויימת (בקופוני ההנחות של האוטובוס התיירים הירוק (ראה טיפ נפרד) יש שם גם שעה השכרת אופניים חינם באי מרגיט), אנחנו לא ניצלנו את זה כי באנו מאוחר מידי.
במידה ואתם באמת רוצים להנות מהאי כמו שצריך, תבואו בבוקר לשם תשכירו אופניים ותסתובבו ובערב כדאי לבוא בנפרד רק בשביל מופע המזרקות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל