ג'ו הסעות בודפשט ”לא אמין“
הזמנו הסעה עם ג'ו הסעות דרך המייל משדה תעופה לעיר. טיולנו עם תינוק בן 10 חודשים והיה חשוב לנו מושב תינוק. הדגשתי את זה בבירור פעמיים בהתכתבות שלנו עם ג'ו והוא אמר שיש לו כיסא כמו שאני צריך. כאשר הגענו לשדה תעופה פגשו אותה והנהג (לא ג'ו) בא להסיע כאשר לא היה לו כיסא תינוק ולא היה לו מושג על מה מדובר. הנהג כעס שאנחנו מעכבים אותו והוא יצטרך לשלם על החניה ורק אחרי שסירבנו לנסוע בלי כיסא תינוק והתעקשנו לדבר עם ג'ו הוא הויאל בטובו להתקשר אליו. שוחחתי בטלפון עם ג'ו והסיפור שלו היה שיום לפני הכיסא בדיוק נרטב והוא היה בכביסה. כמובן לא קיבלתי שום עידכון על זה יום קודם במייל ולא הסכמנו לנסוע והנהג נסע בצורה נעלבת. לקחנו מונית של פו טאקסי ופחות כסף עם כיסא תינוק. תזהרו מלקבוע איתו במיוחד עם דרישות מיוחדות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל