גבי נהג בגיאורגיה ”נהג בבטומי“
אנחנו כבר פעם שניה שמגיעים לבטומי ולוקחים את גבי מדבר גם בעברית לקח אותנו לטייל מהבוקר ועד הערב במחיר של 20 דולר לאדם במפלים למסעדת דגים טובה טרקטורונים ואפילו לקח אותנו לשדה התעופה בסוף הטיול ולא לקח תשלום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל