הזמינו online
סול א לונה ”חזרנו לאותו המלון - אך הם לא אמינים“
הזמנו 2 חדרים במלון, לפני שישה חודשים, וידאנו את ההזמנה כמה ימים לפני הנסיעה, וקבלנו אישור שההזמנה קיימת, והכל בסדר. הגענו למקום, ירדו אלינו שניים מהמלון, ואמרו שיש להם הזמנות יתר, אין לנו מקום, והזמינו לנו מקום במלון אחר, קרוב, למזלנו הנהג שלנו היה לידנו, וביקש שיראו איפה המלון, שהיה לגמרי לא קרוב, בלית ברירה הגענו למלון השני, שהיה רועש, חדר קטן, לא ממוזג. מפתחות החדר לא סגרו את החדר. פשוט בושה.
כך לא מתנהגים, לעולם לא נתקרב למלון זה.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל