קניון סמאריה ”קניון סמאריה- לא מה שחשבתם“
אנחנו עשינו את המסלול המקוצר של הקניון מאגיה רומלי. למהירי מסקנה: מסלול חביב, לא יותר מזה, ובטח לא שווה את כל המאמץ שעשינו.בשום אופן לא בעונה חמה או ביום חם! לפי הטיפים פה, נסענו לחורה ספקיון (שעה וחצי מחאניה! ) , לצערנו פספסנו את המעבורת (יוצאת ב 10:30 בדיוק, עלות 16 יורו הלוך וחזור לאדם) אך כיוון שהחלטנו לא לוותר, לקחנו Taxi Boat מחורה ספקיון לאגיה רומלי (25 יורו לאדם לכוון אחד! ) . ההליכה בעיירה אגיה רומלי עד לתחילת המסלול (כ-2.8 קמ) - מיותרת ממש, ושווה לקחת ב 2 יורו אוטובוס לתחילת המסלול. לאחר מכן יש הליכה של כחצי שעה, מסלול חשוף כולו לשמש, עד לנקודה הצרה ביותר ואז כל הדרך חזרה. הילדים (23, 13) אמרו שקניון צפית בארץ הרבה יותר יפה.בסוף נשארנו להתרחץ במפרץ היפה של אגיה רומלי.
במקום קניון סמאריה לדעתי כדאי לקחת את אותה המעבורת (או סירה פרטית) מחורה ספקיון, ופשוט לרדת בכמה תחנות יפות לפני אגיה רומלי: לוטרו (כפר מהמם שההגעה אליו היא בסירה בלבד) , ומרמרה (בה יש מערות בסלע שאפשר לצלול עם שנורקלים) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל