גט יור גייד אתונה ”הדרכה סבירה באקרופוליס - כנראה יש טובים יותר“
נפגשנו עם קבוצה גדולה מאוד בנק׳ המפגש וחילקו אותנו ל3 קבוצות עם 3 מדריכים שונים. ההדרכה הייתה ברמה סבירה אבל ממש לא נכנסה לפרטים בכלום ונעה סיביב סיפורי המיתולוגיה היוונית וקצת על היסטוריה. סה״כ הרגשתי שהייה קצת שטחי והרבה מהקבוצה לא הצליחו להתחבר להסברים ולמצוא בהם עניין.
האנגלית של המדריכה הייתה בסדר גמור ולא הייתה בעייה להבין את דבירה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל