באלוויר ”נהג מצויין, אנגלית לא ברמה מדהימה“
נסענו עם באלוויר ואחד הנהגים שלו ברחבי ראג'סטן. הוא היה מעולה בכל הקשור בלהכיר מקומות, דיוק בזמנים, נסיעה זהירה ואדיבות. פחות חזק בכל הקשור להדרכת תיירים באנגלית.
בקיצור, מי שצריך נהג מעולה ומהימן, לקחת בלי היסוס. מי שצריך קצת מעבר, לשקול לצרף אדם נוסף שישמש כמדריך או שאולי ניתן לתאם איתו לצרף מישהו שקצת בקיא יותר בדיבור באנגלית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל