תרמה בוקרשט ”אוכל בטרמי“
המקום מושקע ומקסים, אבל חל איסור מוחלט לאכול או לשתות אוכל מבחוץ. מי ששומר כשרות, כדאי לאכול לפני שנכנסים. הוצאנו אוכל מהתיק, ונתבקשנו לקפל פנימה. כנ״ל בקבוק מים שקנינו בחוץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל