הנהג עומר ”הנהג עומר“
יצרנו איתו קשר בהמלצה של חברים.
למרות שהטיסה התעקבה ב4 שעות.
הוא חיכה לנו בשדה התעופה.
פגשנו בנאדם מקסים וחביב, דובר עברית.
ממליץ בחום!
נהג אמין, מחירים נוחים.
.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל