הנהג נלו ”ממליצה מכל הלב“
נסענו עם נלו לשבוע בסיניה ובבראשוב ואחר כך בכפרים של מרמורש ובחבל מולדוביה. נלו מדהים! הגון, חייכן וחמים.
הייתה לנו רשימת מקומות שרצינו להגיע אליהם, ונלו הכין תוכנית מושלמת בשבילנו, אך היה גמיש לשינויים ולאילוצים שעלו על הדרך. הוא מכיר את רומניה כל כך טוב, מלא בסבלנות וקשוב מאוד. נלו הפך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת, יש לו ידע רב ונתן הסבר בכל עצירה. יודע עברית מצוין.
רכב מרצדס נוח וממוזג. אנחנו נסענו משפחה של ארבע נפשות, אבל ברכב יש מקום לשמונה. נהנינו מאוד, ואנחנו ממליצים על נלו בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל