ג'ינו פרדייז טביליסי ”פארק המים בגיאורגיה - פארק ממש לא נעים “
היינו בפארק, וגילינו שהמחיר שרשום באתר האינטרנט הוא לא מעודכן, והוא גבוה פי 4 ממה שכתוב באתר. יותר מזה, אסור להכניס לפארק מים, אוכל וכדומה, חובה לקנות הכל. ברגע שיוצאים מהאתר, גם כדי להביא משהו מהאוטו, משלמים שוב בכניסה. סיפרנו להם שיש לנו בעיה לאכול במסעדות שלהם (אנחנו שומרי כשרות) , גם כשחשבנו שמדובר בבעיה רפואית לאכול שם, לא הסכימו שנצא. אחרי שיחה שלי עם מנהלת במקום, “הותר” לנו לצאת לרבע שעה (ולא יותר) כדי לאכול, ואז לחזור.
ממש לא הרגשנו שם נוח. הרגשנו שפשוט מנסים להרוויח כסף על חשבוננו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל