באלוויר ”שירות מדהים “
פגשנו את באלוויר בשש בבוקר אחרי שהוא חיכה לנו בתחנת הרכבת. קדמו לפגישה כמה שיחות טלפון והחלפת אימיילים איתו לגבי מה ומי. לצערנו באלוויר לא היה פנוי בשבוע שרצינו שיתלווה אלינו ולכן הוא נתן לנו את בהארט, נהג נוסף שעובד איתו. וזכינו במטמון. הוא היה מדהים. ואני לא מדבר על הנהיגה רק, את זה הוא עשה ללא דופי. אני מדבר על כל השאר. הוא ליווה אותנו יותר משבוע. הוא דאג לנו ובמיגה7. לא ניג'ס, נתן המלצות טובות, הראה לנו מקומות, עזר לתכנן. בקיצור, היה מדהים. והמחיר. דיי מצחיק. בסביבות ה 50 דולר ליום. תלוי במרחק. שווה כל שקל, דולר ובטח רופי. מאוד ממומלץ
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל