פינתי כשר מדריד ”מקום חמים, הבעלים נמצא במקום ומדבר עברית, צווות שירותי ואדיב“
אכלנו שם היום בצהריים. מרחק הליכה מהמטרו תחנת Canal. פותחים את המקום בשעה 13:00, לא ידענו והגענו לשם כחצי שעה קודם (היה גשום בחוץ! ) , בעל המקום שראה אותנו הכניס אותנו באהבה הורה למלצרית שלו להכין לנו תה חם שחימם לנו בעיקר את.
הלב! האוכל טעים השירות מעולה ותשמעו את.
אייל גולן ברקע. ממליצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל