כרטיסים מ-€58
הוותיקן ”האם שווה או לא? במידה וכן הזמנה מראש“
ביקרתי בוותיקן בחודש אוגוסט, והנה כמה נקודות ששווה שתדעו.
הביקור בוותיקן יכול להיות חצי יום ויכול לקחת שעתיים. במידה ואתם רוצים ללכת קודם כל למוזיאון הוותיקן, אז שווה לקנות את כרטיס הכניסה באינטרנט כי התור עצום בחוץ. אני הזמנתי את הוואוצ'ר לשעה תשע וחצי ונכנסתי בלי בעיה. העלות בהזמנה עולה 4 אירו יותר לכרטיס, אבל זה שווה כי אם תחכו את התור לא בטוח שתיכנסו.
בתוך הוותיקן יש את המוזיאונים השונים, במידה וזה מעניין אתכם. יש את הבזיליקת פטרוס הקדוש, שלשם הכניסה חופשית. בעיקרון המקום שווה לביקור, אך אם הוא יכול לא לעניין אז מספיק הכניסה לבזיליקה וזהו, מאשר לשלם כ-50 אירו לזוג.
כרטיסים מ-€58
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל