המדריך קטלין מלוריאנו ”בחור מקסים“
לקחנו את קטלין לסיור של יום בסיניה, בראן וברשוב. הבחור ממש נחמד, חייכני ומספר סיפורים כל הדרך. לא מסתכל על השעון ולא מגביל בזמן, ממש תענוג. נוסע ברכב חדש עם מזגן ( חשוב מאוד ) לקח אותנו לסופר כדי לקנות דברים הביתה ועוד... בקיצור מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל