ויטלי ”המלצה חמה על ויטלי“
בספטמבר האחרון טסנו למוסקבה. חיפשנו עוד בארץ מדריך שידריך אותנו. קיבלנו המלצות חמות על ויטלי ואכן לא התאכזבנו, נהפוכו- נהנו מאוד איתו. לקחנו אותו ל-4 ימי טיול.
ויטלי אדם אדיב וסימפטי, בעל ידע רב, רגיש ומתאים את עצמו לכל מטייל. ויטלי לקח אותנו גם לאתרים החשובים וגם למקומות יפים אחרים שלא כל מטייל מגיע אליהם. ויטלי הגדיל עשות בזה שנתן לנו טיפים והנחיות היכן לטייל ביומיים הנותרים לשהותנו במוסקבה. אם אתם טסים למוסקבה- ממליצים בחום לקחת את ויטלי.
(מירה ויורם שרייבר)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל