באלוויר ”אדיב דייקן ושירותי“
הגעתי לבלוויר בעקבות המלצה של חבר.
מאוד מתאים לטיול משפחות זוגות ומאורגנים למיניהם.
הרכב ממוזג, נקי, מריח טוב (לא מובן מאליו) , בלוויר הגיע בזמן תמיד והיה נחמד ומסביר במהלך הנסיעה מידע מעניין באנגלית טובה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל