ג'ו הסעות בודפשט ”שירות איכותי “
כל מה שהבטיח במייל אכן קרה, חיכו לנו עם שלט, ההסעה היתה נעימה, הנהג עזר עם התיקים, התייצב ב3.00 כדי להסיע אותנו חזרה לשדה התעופה, הכל במדוייק כפי שנקבע.
לכן אנחנו ממליצים עליו בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל