שמורת פליטביצה ”יום שלם בשמורת פליטביצה“
ביקרנו ב2 בספטמבר. ב10 בבוקר, חניה של כניסה 2 היתה מלאה מאוד אך לא היתה בעיה בקניית כרטיסים במקום. בפנים היו אנשים אך ניתן היה לנוע יחסית בחופשיות.
בחרנו במסלול H. מסלול נהדר שעובר בכל השמורה אך בלי עליות בכלל. מתאים גם לאנשים מבוגרים. את מקלות ההליכה אפשר להשאיר באוטו, הם רק הפריעו.
הזמנים של המסלולים באתר נכונים בגלל שעוצרים די הרבה כדי לצפות בנוף.
כדאי להסתכל גם במים וגם על הקרקע. ראינו חיות קטנות ומיוחדות מאוד בנוסף לרקפות בספטמבר.
אם יש תחזית לסופה נא לקחת זאת ברצינות. בסיום המסלול התחילה סופה שגרמה להצפות תוך דקה. כדאי למצוא מחסה ולחכות עד שיעבור זעם. בניסיון להגיע מתחנת האוטובוס ועד לחניה נרטבנו כהוגן למרות המטריות. כדאי להשתמש באתר Accuweather על מנת לדעת מתי גשם אמור להגיע לאזור.
אוכל ושירותים: יש להסתכל במפה מראש איפה ניתן למצוא. אין הרבה אופציות במהלך היום.
ממליצה בחום להגיע אפילו אם דורש נסיעה ארוכה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל