מסלול עד שבוע בורנה ”ורנה מנקודת מבט קצת יותר צעירה“
הייתי בורנה בראש השנה תשס``ח וזאת לאחר שקראתי היטב את הטיפים באתר ויש לי מה להוסיף. ורנה היא לא מקום יעד מתאים במיוחד לצעירים (אני בן 27). לנתי במלון קמפינסקי, שהוא מלון מפואר ביותר ואין לי תלונות עליו (פרט לכך שהצ`ק אין הוא ב 15.00). לגבי כל השאר: אזור חולות הזהב מאד מזכיר את הטיילת באילת כלומר מלונות מצד אחד ים מהצד השני ובסטות במרכז שמרכולתם די עלובה.
מבחינת אוכל, ארוחת בוקר אכלתי במלון והיא הייתה מוצלחת אך את שאר הארוחות אכלנו במסעדות בחוץ והאוכל לא ברמה גבוהה בכלל. טיולים: הטיול ג`יפים חביב אבל לא יותר מזה. לקחת בחשבון כי אלו ג`יפים סובייטים מלפני 40 שנה כאשר חלקם פתוחים ללא אפשרות כיסוי גג מה שאומר שאם משתנה מזג האויר (כמו שקרה לי בטיול) אתה חוזר למלון רטוב וקפוא.
הטיול בעיר ורנה + מטרו: המטרו הוא כמו שמתארים אותו בשאר הטיפים, רק מה ששכחו להזכיר כי הסחורה היא במחירים של שוק ואיכות של שוק! העיר עצמה כמעט חסרת מונומנטים פרט לאלו המוזכרים במידע על ורנה וגם הם לא מרגשים ומרשימים במיוחד. ביאלצ`יק והגנים זה המקום היחידי שהתרשמתי ממנו. בנסבאר לא ביקרתי. המדריכים: המדריך ארנון מטעם חברת הטיולים עושה רושם של חברמן אבל הוא בעיקר מדבר שטויות ומנסה להפחיד לגבי המקום שלא בצדק (קחו את ההמלצות שלו הערבון מאד מוגבל). אוכלוסיית התיירים: כשהגעתי למלון חשבתי שכל ורנה מלאה בישראלים אך כמעט ולא רואים אותם כי הם כמעט כולם בקזינו, מה שכן רואים זה הרבה גרמנים. קזינו: באופן אישי לא זו הייתה מטרת הטיול שלי אך מהתרשמות כללית מהקזינו שנחשב הכי מפואר (מלון אינטרנשיונל) הוא ממש קטן ועלוב.
לסיכום: נכון שרוח הדברים היא די עגומה אך נהנתי מהחוויה של הטיול המשפחתי כך שהאכזבה הוחלפה בחיוך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל