המדריכה טניה ורז'נובסקי ”המלצה על המדריכה המצויינת טטיאנה ורז'נובסקי!“
אני רוצה להמליץ בחום על המדריכה המצויינת טטיאנה ורז'נובסקי! על טטיאנה שמעתי ממכרים שהיו במוסקבה, ונהנו מאוד. היינו במוסקבה 5 ימים, וזכינו לחוויה מיוחדת במינה! ביקרנו בכיכר האדומה ובקרמלין, עשינו סיור פנורמי בעיר, ראינו את תחנות המטרו היפות, ביקרנו בפארק הניצחון (כולל ביקור מאוד מעניין במוזאון מלחמת העולם ה-2 ובבית הכנסת) ועוד... התכנית וההסברים היו מאוד מעניינים, מקיפים בידע ומתובלים בהומור.
הסיורים היו באווירה מעולה, טטאינה מקסימה ודוברת עברית שוטפת... דרך הסיורים וההדרכה שלה זכינו להכיר מקרוב את מוסקבה, ואין לי ספק שבפעם הבאה נעזר בטטיאנה להמשך ההיכרות עם העיר! מחיר הסיורים היה מצוין, המלצתי בחום לכל חברי הקרובים, ואני ממליצה לכולם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל