מלון מאריוט בוקרשט גרנד הוטל
הזמינו online
התארחנו במלון מאריוט בבוקרשט בחורף 2014.
קיבלנו חדר לשלושה אנשים הכולל שתי מיטות זוגיות. החדר היה גדול ומאובזר היטב עם טלוויזיה 32 אינץ' שטוחה, ספה, נוף לבניין הפרלמנט ושירותים עם מקלחת גדולה, שכללה ערכת צחצוח שיניים, סבונים ומי פה. בארוחת הבוקר יש מבחר גבינות, ירקות, לחמים מעולים, מיצים טבעיים וכן עמדת להכנת כל סוגי הביצים. אפילו ישנה טבחית שדוברת מספר מילים בעברית ומציעה ביצת עין/חביתה, וזה נחמד .
המלון גדול מאוד, מרשים ויש בתוכו קניון קטן של מותגים וגם מכונה לפריטת שטרות (יורו ודולר).
מלון מומלץ מאוד וחביב על הרבה ישראלים .
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל